BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 28, 2009

Komen -tentang cinta tiga segi -




adakah anda mahu begini?????

sedih , sentiasa keadaan moody , bermasalah..dan banyak lagi....

apabila...
cinta hati yang kita sanjung selama ini
mempunyai buah hati yang lain..
cinta hati kita..
telah menduakan cinta kita dan kepada seseorang lagi..

ada yang mengatakan :
oh, tidak!! aku x kan langsung benarkan benda mcm ni jadi kat aku...

ada yang juga :
kalau betul macam tue, pilih antara satu. jika dia, saya akan pergi dari hidup awak..

ada juga:
ye..saya sanggup tunggu awak kerana jodoh ditangan tuhan. saya sayangkan awak. dan saya tahu semua ini ada hikmahnya.. saya sabar tunggu awak.

begitu hebatkan cinta,
satu pekara namun mempunyai pelbagai isu...

saya..
sebagai wanita..
mempunyai perasaan cinta dan kasih sayang sebagai wanita normal..
pekara begini..
memang berat kepada sesiapa yang menangggungnya..
setelah sepenuhnya perasaan cinta dicurahkan , dan hidup diberikan pengharapan..
si dia..
sanggup mempertikaikan segala pengorbanan kita

saya...
xkan hanyut lagi untuk bertahan..
tetapi kenapa?
bangun la wahai kaum hawa diluar..
pertahankan hak anda..
biar sebagaimana anda kasih kan nya, sayang kan nya..
anda mempunyai yang lebih ESA. yang perlu anda korbankan diri..
lpaskan segala kasihnya ANDA..
lepaskn segala kerinduan...
bukan ini caranya ..
dengan sanggup sabar mempertahankan dengan menunggu si dia akan adil pada anda
w/pun anda sudah tahu..
anda sudah tahu bunga pilihan si dia ..tetapi anda tidak kuat untuk tahu lagi.

perasaan anda, diri anda..
anda yang tentukan...
berikanlah cinta sejati pada si dia yang lebih berhak menerima
janganlah anda dipanggil sebagai hanya seorang yang membazir
masih mahu memberi kepada yang tidak adil dan tidak nampak yang ada cukup sempurna pada anda...

aku....
mahu menyelamatkan seseorang...
yang terlalu mengejar kononnya cinta sejati..
yang bagi aku hanya tiada apa apa..
kuat hati aku mengatakan..
atas diri kita untuk menentukan apa yang perlukan...

pandanglah...
lihatlah..
kebenaran....
jawapannya apabila anda meragui...
ikutlah kata hati
tetapi jika terlalu kita mati.....

ya Allah....
berikanlah petunjuk dan dorongan kepada ku..
supaya aku dapat menolong kawan kawanku dan teman ku yang ku kasihi.

0 comments: